19.12.09

А де !!!

СТИГА СИ МИ ЧЕЛ БЛОГА !!!

И не, не ме интересува колко ще ми се върне, когато храня всички наляво и надясно. И не, не ме интересува дали някой ще чете. И не, не ме интересува дали този, който ще чете, ще ме упреква, кори или няма да му хареса. Не ме интересува. Аз съм като Вампира, която небрежно ми бутна мешката и просто каза, че е destructive. И какво като е от 8/8 ? На много яка ли ще се прави? Ами не е! А да се пукне. Злоба, злоба. А в неделя има концерт! На който аз няма да отида. Защото ще се дрогирам, може би?! Да, точно така! Разбира се, аз само стоя по средата на улицата и викам:"Херца, херца!", докато гледам с освирепял поглед, много изцъклени очи и си удрям с два пръста по ръката, за да ми изпъкнат вените. Да, точно това правя. Разбирате ли ? И затова няма да отида на концерт... Хъм !!! Основателно. Знаех си аз, ама кой ме слуша. Аз всеки ден, е така, седна си под дървото на сянка и вадя иглите. Ненужни глупости. Нямам идея какво говоря, изливам душевна помия и много ярост. Три капки кръв по снега. Естетика. И Снежанка. Точно така. Всеки ден. Ревю, ревю, ревю... Трябват ми пари. ТРЯБВАТ МИ ПАРИ, ЗНАЕТЕ ЛИ ?! И тогава защо не ми давате, а ?! А чети и се радвай. Прекрасни неща съм пишела, добре. Ами няма да има повече прекрасни неща. Само злоба, злоба, злоба. Заради Колежа, заради всичкото притискане от ваша страна, заради това как съм имала право на избор. АМА НЯМАХ ПРАВО НА ИЗБОР, ПОМНИТЕ ЛИ ?! А Класическата?! ИСКАХ ЛИ?! ИСКАХ!!! И после ще стоя по средата на стаята, ще гледам тъпо, ще ми бъде викано и все пак ще гледам тъпо. Няма да си мисля нищо. И знаете ли какво? Ще продължа да си живея с идеята за тия неща. А ЧЕТИ! Обичайте ме!

После недей да ми крещиш, просто спри да го четеш. ; )

Няма коментари: