14.5.09

мъх.

Нещо за мен ли? Обичам да остря малки моливчета с нож, харесва ми да гледам нощем нищото през прозореца, топлейки си краката на парното. Дразня се от всичко веднъж, а при втората среща искам да скоча от щастие някъде там...Шашнат идиот. Един кендер със светнали зелени очички! Харесвам себе си пет-шест-годишна. Сега съм урод. Рисувам някакви израстъци, замечтани погледи и отворени уста. Да тичам лете по асфалта, джапайки с различните си чорапи по мокрите бордюри /и улици/ е сбъдната мечта за мен, само дето чорапите се късат лесно. Искам да бъда човек за гушкане, но истината е, че родом съм зла...actually, образът е изграден впоследствие, чак когато и разни по-нежни чувства изскачат на злата ми повърхност. Тамън да реша да бъда добра, а то вече всички ме мразят. Хората ме срещат на най-странните места, а именно, защото съм навсякъде. Аз съм безсмъртна и съм гаден патриот. Имам няколко самоличности, но винаги е Тя. Обичам да пея с цяло гърло на празна къща, да съзерцавам изрода от огледалото и да се хиля на грозотата му. така де. Имам опашка, но я крия...за всеки случай. харесва ми да се пльосна по средата на стаята си, защото си мечтая леглото и то да бъде пльокнато там някой ден. Аз съм едно дете на мечтите си, което обича да чете някакви шашави книги и да се влюбва по най-неподходящ начин в най-изтъкнатите невзрачни герои. Дете, което обича да създава взаимно изключващи се безсмислени словосъчетания, които да бъдат разбрани само от Нея. Понякога и от най-малката думичка ме стяга противно отвращение към източника на думата. Аргх! Обичам уж да споря с даскалицата по литература по уж злободневни /каквото и да значи/ въпроси, а всъщност скрито да общувам с нея по един мой, забулен и неосмислен от другите, начин. И обичам да се правя на жертва. И да, обичам боза. А тогава какво мразя? Да-а-а-а...Мразя. Мразя цялото това еснафско виждане, цялото това непочитане, всички тези малки неща от всекидневието, които уж са нормални, но проявени 20 години по-рано, те са се наказвали и на тях се е гледало лошо. /въх, май примера със социализма не е най-подходящия хД/ Мразя всичко, което не ми харесва. Ааа, колко много съм изписала. хД

Няма коментари: