5.12.08

Щафета

И аз реших да гледам от широкия свят. И ще гледам. И ще го направя. хД

1.Щастие ми донася зимата, която носи със себе си своята студена нотка и уж озлобление. И тогава опирам крака в парното, остря по-малки от нокътя на палеца ми моливчета с нож, слушайки Anathema и се радвам. Блика енергия и сладост от мен, мижа и бивам щастлива.

2.Сега...трябва да разбера какво наистина ме прави щастлива. По-принцип аз съм си щастлива...затова, вероятно тук трябва да се намира фактът, че съм жива, че ме има, че се усмихвам. Да, щастлива съм и това ме прави щастлива. Ура, ура.

3.Щастлива ме прави бягството. Да избягаш, да се почувстваш окрилен от това си решение и да полетиш. Да летиш...и да се чувстваш щастлив, преди някой да уцели с прашка немощните ти криле. Така де, бъди щастлив, докато можеш.

4.Радвам се на късмет. Обичам да ми върви, денят ми да се нареди и да подскачам малоумно по улиците, обливайки хората със светлото си щастие. Аз светя.

5. Щастлива ме прави глупостта ми. Чистата ми малоумщина, това, което измислям в последния момент и на мига го осъществявам. Например днес отидох на училище по чехли. А от тях се подаваха различните ми чорапи. Бях снимана и ще стана известна!

6. Щастие извличам от това, което чета и пиша. Нещата, които минават пред очите ми и които излизат изпод пръстите ми. Да, там някакви буквички.

И ще предам щафетата на едно изкуфяло дете, колкото и да е малоумно:
http://mishi-baby.blogspot.com/

1 коментар:

Анонимен каза...

щафетата е предадена успешно :)) благодаря ти за всичко!обичам те! <3