11.3.10

Прилив на вдъхновение!

Амии, аз съм красива, около метър и десет висока, нямам много косми по циците, но затова пък дланите ми са космати като на Чубака гъза. Обичам да си похапвам медец. Ям около три...ста пъти на ден. Животът ми е нормален. Изкарват ме от шкафа, позатягат ми усмирителната риза, дават ми медец да хапна и аз се връщам обратно в шкафа да беснея. Понякога сънувам лоши неща. Гонят ме крокодили насън. Те са дойни крави. Дават медец. Ама много медец дават. И аз ги обичам. Понякога. Но те не ми дават медец. И ме гонят. Със сопи. Вълнуват ме. Но са зли. Жестоки дойни крокодили. Да, аз съм много красива. Ако искаш да ме имаш, набери 206754 за вътрешни абонати или 206755 за външни. Обичам те. Намери ме в шкафа. Но за да се обладаем взаимно, ще се наложи да ми развържеш усмирителната риза. Което не е лесно. Реже се отзад. После ще изскочат 924-те ми пипала и ще те обичам безкрайно. ОБИЧАЙ МЕ И ТИ !

Няма коментари: